Friday, March 28, 2008

PELBAGAI HARTANAH PROJEK DLL

pasir lombong di cari / serius (B-mat alim )

saya tengah cari tanah untuk dijual area gombak, anything please contact saya (B-LELAYONG)

USD NAK TUKAR RM PLS INFORM ME (B- HAZRIN CR SWIT)

PERLUKAN KAYU JATI KAMI ADA 300 EKAR (B-NAJIP CR SWIT)

Nak tukar USD ke RM ker..saya ada - (adi sawit )

Saya cari tanah di Jlan Klang Lama dari Bt3 ke Bt5 (1/2 ke 1 ekar) - B-Adi. Urgent buyer

kami ada emas putih sebanyak 2 tan lebih pls call (aby kertih)

cari tanah sawit 400 ekar area Pahang, NS, Perak, if ada cal saya (B-SYARIL)

aku cari tanah utk disewa di Melaka...sesape ade maklumat, inform aku kat (B-agus_tuah)

cari tanah kelapa sawit 30000 harga runding doc lengkap (B-nik)

tanah untukl dijual 16 ekar freehold bersebelah taman datuk palembang 20 Mill contact (B-Nik)

sesiapa ada kayau getah nak di pajak call aku di siap kan document sekali (B-nazri)

Tanah kat sabah n Sarawak tanah sawit (b-nazri)

gombak untuk perindustrian 1.17 ekar harga RM1.5juta (B-nazri)

OIL PALM LAND WITH AREA OF 40 ACRES. RM13M. (B-nazri)

GOMBAK KG. Sg. Pusu 2.5 acres L/h agri land with stream access road RM250k (b-nazri)

kami ada pasir sungai (b- nazri)

looking for investor to take over palm oil management in sabah (b-liza)

empty land iin gua musang kelantan, suitable for palm oil plantation. (b-liza)

cari tanah 500 ekar...di selangor...urgent!!! (b-liza)

tanah dlm bandar MELAKA 16 ekar freehold international 20 mill nego (b-nik)

need planted palm oil in Sabah...20,000acres ...for foerign investor (b-liza)

sape ade kayu getah nk jual.kuantiti banyak. (b-dynn)

kebun sawit nak jual kt jb 280ekr.ada buyer (b-speed)

tanah sawit 500 ekar di teluk intan (b-nazri)

aku tengah cari kad prabayar yang boleh bagi harga murah siapa ada kalau ada aku nak RM10,000.00 tiap2 hari (b-nazri)

sesiapa yang memerlukan funder untuk projek2 besar sila hubungi saya B-rahman)

tanah di hulu selangor 500 ekar sawit (dari 5 hingga 12 tahun) dan 300 ekar getah . Kena beli dua2 sekali k. Harga RM35k per ekar (tiada kilang) (B-nazri)

jika ada suplier yang nak suply sludge oil(minyak sawit kotor) (B-rahman)

saya mencari suplier bitumen.keperluan 100 tong drum.hantar ke kuala kedah.jika ada sila beri harga. (rahman)

mencari tanah kosong untuk di pajak dlm area selangor 100-200 ekar utk ternakan ikan keli.kontrak 10 tahun-30 tahun (b-rahman)

sesiapa ada pokok getah utk di jual,boleh ctc saya. (b-rahman)

projek bandar satelite di tok bali kelantan bernilai 8 billion.jika ada maincont berminat boleh ctc sya. (b-rahman)

projek membina stesyen bersepadu di kuala lumpur bernilai 3 billion.berminat ctc saya. (b-rahman)

L.A utk di jual.projek IKBN selam,perak.nilai projek 96J.harga L.A 3J (b-rahman)

CARI ANAK SAWIT SETAHUN KE BAWAH HANTAR KE KEMAMAN TERNGANU (b-mazlan)

sewa kereta utk international student, ada commission for introucer. Lowest rate in town call (b-Liza)

syarat main cont ada letter award.tak perlu colletrol.fund ikut nilai projek dlm award letter.had unlimited.commision akn di bincang dgn pihak bank. (b-rahman)

cari tanah 5-10 ekar, kwasn pddk padat..nak buat showroom...(b-syaril)

cari tanah dlm kurg 100 ekar, area puchong, dengkil. ada devlper nk JV..(b-syaril)

tanah area gombak nk dijual, belakang uia, 2.3 ekar (b-syaril)

Menglembu 15 ekar sesuai tuk hypermarket. Panggil (b-Ken)

I cari seller AU, berapa tan pun boleh..Call (b-Ken )

Dataran Ukay 62 acres freehold land for sale. with Development order, near to ampang and amenities, good view of KL. act fast. asking 200Million neg. (b-nazri)

sesiapa yg berminat utk membeli tanah terletak di batu 7, gombak.k.lumpur tepi highway MRR2 dgn harga RM 23 sekaki hubungi sy dgn segera..keluasan 2 ekar.. cepat sblm terlambat.. (b-nazri)

Kuala Kubu Bahru oilpalm plantation for sale. 1300ac, with 800acres oilpalm and 500acres rubber. good yield. asking Rm35000.00 per acre. (b-nazri)

Its a rubber estate land with 52 acres at RM35k/acre neg. Freehold, easy access via Alor Gajah Toll. From toll its 20 mins to the estate. Look for Kota Trading factory, opposite is a abandon supermarket. Piece of land is behind the supermarket. (B-nazri)

6 comments:

Anonymous said...

ada 600 ekar tanah sawit di kuala kangsar..ada quartr pekrja n tepi jalan..0124534521/0126941147-ros

Anonymous said...

ada 50 ekar di iskandariah, perak usia sawit 8 tahun, dan 50 ekar di bidor, perak sawit dah tua tepi jalan..0124534521/0126941147-ros

Anonymous said...

pasir lombong dan sungai ingin dijual..berminat sila nyatakan detail pasir halus@kasar,lombong @sungai dan bajet seton ke 0124534521-r0s

Anonymous said...

saya ada genuine buyer nak beli tanaman sawit dalam 600 ekar..bajet dia rm30million..kl ada pastikan doc lengkap coz dia nak estiimte production per month n status of the land..0126941147-az

Anonymous said...

ada tanah nak dipajak x area hulu selangor?luas dalam 30ekar,15 ekar dan 10 ekar? pastu 60 ekar pajak utk 10 tahun byran secara bulanan?jalak123322yahoo.com

Anonymous said...

Saya sedang mencari owner tanah mix zon land/flat land untuk JV bagi membangunkan kawasan sawit. Keluasan tanah hendaklah dari 1,000 ke 50.000 ekar kawasan Sarawak. Funder (rakan niaga) kami memerlukan segera.
Owner handaklah boleh berhubung secara terus dengan pihak kami untuk perjumpaan dan perbincangan seterusnya..
gelora8968@ymail.com
skype: gelora8968/lucky
0177443815